1. Kamil Bełz Coaching (Lepiej) jest producentem odzieży. Siedziba: Wrocław, ul. Wietrzna 12B/2 53-024 Wrocław. Firma zarejestrowana w Centrali Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej pod numerem 9282078815.
2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej ubranilepiej@gmail.com lub przez wiadomości za pośrednictwem Fanpage: www.facebook.com/ubranilepiej (szybszy kontakt)
3. Płatności dokonywane są przez: Przelewy 24, Paypal oraz za pobraniem.
4. Dostawa:
A) Paczka24h Cena 13 zł – Czas dostawy jeden dzień roboczy liczony od wysyłki, które odbywają się codziennie od pon. do pt. o godz. 13.00
B) Paczka pobraniowa 17 zł – Czas dostawy jeden dzień roboczy liczony od wysyłki, które odbywają się codziennie od pon. do pt. o godz. 13.00
C) List Zagraniczny 21 zł dostawa do 7 dni roboczych.
(Dostawa może opóźnić się z przyczyn niezależnych od producenta).
D) odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ul. Wietrznej 12B/2 we Wrocławiu po uprzedniej wpłacie na konto i tylko po kontakcie telefonicznym 663 58 77 58
5. A. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[ 1 ] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
B. W oświadczeniu odstąpienia od umowy prosimy o zawarcie informacji takich jak :
Imię i nazwisko. Nazwa produktu który zwracamy. Cena zwracanego produktu. Data zawarcia umowy. Aktualna data, miejscowość i podpis. Nr rach bankowego do zwrotu pieniędzy. (Będziemy wdzięczni za informacje dlaczego produkt jest zwracany, pozwoli nam to np. na poprawę wymiarów ubrań w przyszłości).
C. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
D. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Do zwrotu towaru nie jest potrzebny paragon ani oryginalne opakowanie. Zwrot pieniędzy powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
E. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu na konto podane w oświadczeniu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.
6. Pomyłka : Jeżeli został dostarczony inny produkt niż był zamawiany prosimy o mail i informacja o takiej sytuacji oraz wysłanie przedmiotu na adres zwrotny: Kamil Bełz ul. Wietrzna 12B/ 2 , 53-024 Wrocław, listem poleconym (koszt będzie zwrócony) oraz zawarcie w nim informacji na co mamy wymienić.
7. Wymiana Towaru: Jeżeli chcą państwo wymienić produkt na inny prosimy o wysłanie go na adres firmowy z informacja na jaki produkt mamy wymienić.
8. Reklamacja: W przypadku reklamacji usług świadczonych przez Sprzedawcę Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.